עיצוב M.Des: כנס עיצוב היברידי (2010)

אודות עיצוב | ניהול עיצוב | עיצוב וטכנולוגיה

הכינוס השלישי של פורום בצלאל לניהול עיצוב וחדשנות

למותגים מובילים יש נקודת מבט מובהקת הם מביאים לשוק סיפורים חדשים שמשקפים את ערך המותג בצורה חדשה ומעניינת ונותנים פירוש חדש להבטחת המותג. המותג מתקשר עם קהל היעד האסטרטגי שלו בצורה אינטראקטיבית; נוצר דיאלוג בין המותג וקהל היעד. הדיאלוג הוא חי, דינאמי וערכי ומכיל בתוכו מימד רגשי של תשוקה ומשיכה. הצרכנים מזדהים עם ערכי המותג בצורה ערכית ומצפים ממנו לחוויה הוליסטית ולסינתזה אוטנטית של הזמן וטכנולוגיות אל חוויות השימוש המוצע.

בעולם שהולך ונהייה מורכב, שיטת העבודה של מידור והתמקצעות צרת אופקים מתקשה לספק חווית שימוש הוליסטית והבעת כול נקודות המגע של המותג כגון: חומרה וממשק - אריזות - נקודות מכירה - חנויות המותג ואתר האינטרנט.
 
הפיתרון המסתמן מבוסס על מודל עבודה חדש במשרדי עיצוב ברחבי העולם. הפיתרון הוא יצירה משותפת ודיאלוג של כול נקודות המגע יחד. המעצבים מפנימים את הבטחת המותג וערכיו ויוצרים אינטרפרטציות לטרנדים מנקודת המבט של המותג. המעצבים הרב תחומיים מציעים ערך מוסף גדול המאפשר להם לקחת חלק ביצירת המותג בשיתוף פעולה עם ההנהלה האסטרטגית ומביאים חשיבה יצירתית לשולחן מקבלי ההחלטות.
 
הדיאלוג והיצירה המשותפת בעיצוב הרב-תחומי מתקיים בקנה מידה של צוות וגם ברמת המעצב הבודד. אנו עדים להיווצרות זן חדש של מעצבים שמסוגלים לתרום ברמה האסטרטגית ומוכשרים לעצב בתחום התמקצעתם ובתחומים שונים במקביל.
 
בכינוס השלישי של "פורום בצלאל לניהול עיצוב וחדשנות" שיתקיים מיד עם סיום הכנס נדון תעשיינים ומעצבים בדרכים להעצמת שיתוף הפעולה בין תחומי העיצוב השונים והתעשייה. מהם הקשיים? מהן החוזקות? היכן התעשיינים מוצאים ערך רב בשירותי העיצוב ובאיזה נקודות העיצוב הרב תחומי הוא המשמעותי ביותר?