ארט דירקשן בפרסום

קוד
20271
שעות אקדמיות
0
נ"ז
2
סמסטר א
יום
חמישי
בשעה 14:00 - 17:00

קורס לפיתוח חשיבה ועשייה קריאטיבית שמטרתו להקנות התנסות בתהליך היצירה בעולם הפרסום. הקורס יתמקד בתהליך של חשיבה רעיונאית ופיתוח קונספטים מקוריים שמתקשרים ונוגעים בצרכן במסגרת העולם השיווקי. הסטודנטים ייחשפו למושגים מעולם הפרסום כגון אסטרטגיה, בריף, מדיה, קהל מטרה ועוד. הסטודנטים ילמדו על הממשקים השונים שיש למעצב בעולם הפרסום ויתרגלו את הכלים של ענף זה. הקורס יכלול נושאים שונים הקשורים במיומנויות המקצועיות של ארט דירקטור במשרד פרסום, כגון, מיקוד המסר הפרסומי, צילום אופטימלי להעברת המסר, טיפוגרפיה, לייאאוט, שימוש במדיה ועוד.