מיתוג מתקדם

קוד
20282
שעות אקדמיות
0
נ"ז
6
סמסטר א
יום
שני
בשעה 10:00 - 17:00

פיתוח זהות חזותית למוצר / גוף / אירוע. הסטודנטים יבחרו פרויקט, על הספקטרום שבין המסחרי לתרבותי. תהליך העבודה יכלול מחקר וניתוח של ה״עולם״, בחירת סוגי התכנים, והחלטה על הפורמטים בהם תיושם השפה התקשורתית והעיצובית. בהמשך נרחיב את תשתית המיתוג למגוון יישומים בפורמטים ובמדיות שונות (פרינט, דיגיטל, תלת-ממד וכד׳). הקורס ישים דגש על עבודה מונעת תוכן, שבה יובן כי אין הבדל בפעולה בין מיתוג מסחרי לבין מיתוג בעולם התרבות.