קול קורא | פביליון בצלאל ע״ש הנרי אורבך לשנת 2023 | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

קול קורא | פביליון בצלאל ע״ש הנרי אורבך לשנת 2023

פורסם ב
18.6.23

פביליון בצלאל מתקיים זו השנה השניה, ומהווה פלטפורמה לאירועי אמנות, אמנויות הבמה, עיצוב ואדריכלות עבור קהילת בצלאל, קמפוס ירושלים לאמנויות, תושבי העיר ומבקרים.

השנה מתארח הפביליון במתחם קמפוס האמנויות ירושלים, ויחגוג את המעבר של בתי הספר לאומנויות אל הקמפוס החדש במרכז העיר: הפביליון יהווה במה לאירועי תרבות של בית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, בית הספר לתיאטרון החזותי, המרכז למוזיקה מן המזרח, סטודיו למשחק ניסן נתיב ולהקת המחול קולבן דאנס.

דוכנים בפביליון בצלאל 2022
צילום: נעם דבל

פביליון בצלאל מזמין את הסטודנטים והסטודנטיות, הבוגרים והבוגרות והמרצים והמרצות להשתתף ביריד המכירות שיתקיים בימי שישי בפביליון בצלאל - קמפוס אמנויות ירושלים (רחוב בצלאל 11).
ניתן למכור: שיר, איור, מונולוג, פירואט, פוסטר, כלי קרמיקה, ציורים, פסלים, תחריטים, קעקועים, יריקת אש, סרט גמר ו/או כל יצירה.

יש לשלוח את הבקשה להפעלת דוכן במשפט אחד - מקסימום שניים. המתקבלים והמתקבלות יקבלו דוכן תמיכה טכנית (סאונד וחשמל על פי צורך), חשיפה ופרסום.

אירוע פתיחה ׳פביליון בצלאל׳ במרכז ירושלים
אירוע פתיחת פביליון בצלאל, 2022

הקמת הפביליון היא יוזמה של בית הספר לארכיטקטורה בבצלאל, ומהווה פרויקט משותף של סטודנטיות וסטודנטים מבית הספר לארכיטקטורה וסטודנטיות/ים מהמחלקה לתקשורת חזותית, בהובלתן של אדריכלית דבורה פינטו פדדה, אדריכלית עליאל קיי והמעצבת מיכל סהר.

הפרויקט הוא שיתוף פעולה בין בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, עיריית ירושלים ועדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים ובתמיכת משפחת אורבך.

פביליון בצלאל יהיה פתוח לקהל הרחב בין התאריכים: 3.7.23-2.8.23.
דוכני המכירות
ימי שישי | 10:30-14:30


את ההצעות יש לשלוח לכתובת המייל: bezalelpavilion@gmail.com
*יש להוסיף למייל רשימת צרכים טכניים