NAOTO FUKASAWA מתארח בבצלאל | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

NAOTO FUKASAWA מתארח בבצלאל

תאריך:
12.4.22

המחלקה לעיצוב תעשייתי תארח בחודש אפריל את המעצב הבינלאומי נאוטו פוקאסאווה.

Naoto Fukasawa
Naoto Fukasawa

נאוטו פוקאסאווה ידוע בעיצוביו המוקדשים לפשטות וליופי עילאי, כמו גם ברעיונות יוצאי דופן. הוא עיצב עבור מגוון רחב של מותגים מובילים ברחבי העולם כמו MUJI, HERMAN MILLER, B&B ITALIA, BOFFI, MARUNI ורבים אחרים ברחבי אירופה, אמריקה ואסיה. העיצובים, הרעיונות הייחודיים ועבודת הייעוץ שלו משתרעים על מגוון רחב של תחומים, מציוד אלקטרוני מדויק ועד רהיטים וחללי פנים.

פוקאסאווה הוא אחד מיושבי ראש של ה-21_21 DESIGN SIGHT. הוא גם יושב במועצה המייעצת לעיצוב של MUJI והמנהל האמנותי של MARUNI. ב-2006 הוא הקים את "סופר נורמלי" עם ג'ספר מוריסון. בשנת 2017 הפך לחבר בוועדת השיפוט של פרס LOEWE Craft Prize. הוא פרופסור במחלקה לIntegrated Design בTama Art University-. מאז 2012, הוא יו"ר The Nihon Mingei-kan (המוזיאון לאמנות עממית ביפן).

זוכה פרסים רבים מקומיים ובינלאומיים, כולל פרס איסאמו נוגוצ'י לשנת 2018. הוא פרסם כמה ספרים, האחרון ב-2018 Naoto Fukasawa 'EMBODIMENT' (PHAIDON).

הוא יתארח בבצלאל להרצאה ולאחר מכן ימשיך לשיעור במחלקה לעיצוב תעשייתי ויצטרף לפאנל בהגשה. ההגשה תהיה פתוחה רק לסטודנטים ומרצים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי

יום שלישי | 12.04.22 | 14:00
אודיטוריום 222
ההרצאה סגורה לסטודנטים, סטודנטיות, מרצים ומרצות במחלקה. היא תשודר במעגל סגור באולם הרב תכליתי בקומה 8.

להרשמה