מחקר חומרי ועיצוב מקיים | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

מחקר חומרי ועיצוב מקיים

תאריך:
11.4.22

מרחבים יצירתיים חדשים נפרשים בנקודת ההשקה של תחומי העיצוב, המדע והאקטיביזם החברתי. המרחב לפיתוח מקיים מזמין את הקהל הרחב לקבל הצצה אודות פעולותיהם של צמד האמנים הגרמנים Jannis Kempkens ו-Esther Kaya Stögerer, המתמקדים בתוצרי הלוואי של התעשייה, ביניהם פסולת עץ, פסולת פלסטיק ושאריות מזון. עבודותיהם כוללות מחקרים חומריים מעמיקים וחיפושים אחר פתרונות פרקטיים, במתכונת של כלכלה שיתופית, לשיפור העתיד של כולנו. 

Jannis Kempkens, בעל תואר שני בעיצוב תעשייתי מאקדמיית Weißensee שבברלין. ממקימי סטודיו ״Circology״ למחקר ועיצוב מעגלי, עובד בשיתוף פעולה עם המיזם החברתי ״Precious Plastic״ על פיתוח טכניקות ייצור וחומרים חדשים ומורכבים לשימוש חוזר ומתכלה, ויחד עם ארגון "Terra.do״ פועל לגיוס מומחים מתחומים שונים לטובת המאבק במשבר האקלים.

Esther Kaya Stögerer, בעלת תואר שני בעיצוב אופנה וצורפות מאקדמיית Weißensee שבברלין. לפני לימודיה שימשה כאסיסטנטית למעצבת האופנה ואמנית הפרפורמנס האקטיביסטית ״Lisa D.״ ועבדה בסטודיו לתיקון בגדים משומשים בשם ״Until it's in tatters״. יחד עם צוות מעצבי אופנה אקטיביסטים הקימה את המיזם ״Become a Ware״ המזמין את הצופים להתבונן מקרוב בתעשיית האופנה המהירה והרכישות האינטרנטיות.

אירוע מקוון
יום שני | 11.4.22 | 19:30

לינק להצטרפות