תערוכת פנזינים | עיתונים אורבניים בהוצאה עצמית | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

תערוכת פנזינים | עיתונים אורבניים בהוצאה עצמית

תאריך:
24.4.24

המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל מתארחת בבית ליבלינג ומזמינה לתערוכת עבודות סטודנטים/ות מקורס ״פנזינים״ שנעשו במהלך העשור האחרון.

״יצירתיות היא הכוח להתנגד לעבר, לשנות את הסטטוס קוו, ולחפש אפשרויות חדשות. במילים פשוטות, יצירתיות היא היכולת להשתמש בדמיון, ואולי אף חשוב מכך, יצירתיות היא הכוח לפעול.״
(Ai Weiwei)

אנחנו חיים במציאות של קונפליקט תמידי, של דיסאינפורמציה ומיסאינפורמציה, שמזמנת לנו שפע של הזדמנויות להיות סוכנים של שינוי. בזמנים של משבר מקומי ועולמי שלא ידענו כמותו – עולם העיצוב והתקשורת החזותית יכול להיות וצריך להיות סוכן של שינוי חברתי.

בתערוכה ״פנזינים: עיתונים אורבניים בהוצאה עצמית״ מוצגים פרויקטים של סטודנטים/ות מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, שנוצרו במסגרת הקורס ״פנזינים״ בהנחיית פרופ' ענת קציר בעשר השנים האחרונות – קורס המאתגר את הסטודנטים/ות לראות בתקשורת חזותית פעולה אזרחית. הפרויקטים מעוררי מחשבה, חלקם משעשעים; הם חושפים טפח מעולמם האישי של הסטודנטים, ומציגים את נקודת המבט הביקורתית שלהם על המרחב בו הם חיים מתוך ניסיון לחולל בו שינוי.

משתתפים/ות (לפי סדר הא׳-ב׳):
ניב אבודרם ושקד בשן, אבישי אדלר, שיר אדרי, גילי אזבל, עמית שלום אטקס, גיא בנאים, אורי בן סימון, אליה בר-אדון ומיכאלה טרק, תום גן-אור, טל גרובר, עוזי גרייף קלדס, נעם דשן, ג׳ודית הולי, שר זפרני, יונת ייטב, גל כבירי, אביב כדריה, יהונתן כהן, שי כותני ומרי פטאן, טל מוקדי, שי מוקי, קרין מושקוביץ, נעה מישקין, עציון מזרחי, נועה נוני, שני סופר, אנה סטנילוב, עדי עובדיה, גיא עמיאל, הילה פדן, שחר פנחס גרינוולד, אמיר פרסיה, אופיר צימרמן, קתרין קולמן, הילה רוזנברג, ארן שקלרסקי

אוצרות:
פרופ׳ ענת קציר

מיתוג, עיצוב גרפי והפקה:
ארן שקלרסקי, טורקיה עבד אלחי, יונת ייטב, קרין מושקוביץ, הילה רוזנברג, אופיר צימרמן
עיצוב חלל והפקה בבית ליבלינג:
מורן נבון ותומר אונגר
עיצוב גרפי בית ליבלינג:
רן מלול

פתיחת התערוכה
יום רביעי | 24.4.24 | 19:30 

ימים ושעות פתיחה 24-27.4.24
רביעי-חמישי 19:00-8:00
שישי 14:00-8:00
שבת 14:00-9:00

בית ליבלינג
רחוב אידלסון 29, תל אביב