ההרשמה למרכזי המצוינות של בצלאל בעיצומה! | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

ההרשמה למרכזי המצוינות של בצלאל בעיצומה!

פורסם ב
30.10.19

ניתן להירשם עד 20.11.19

האקדמיה מכשירה את הדור הבא של האמנים.ות, המעצבים.ות והאדריכלים.ות המובילים בארץ ובעולם. כחלק מחזון זה הקימה בצלאל בתחילת השנה שני מרכזי מצוינות ראשונים מסוגם, המיועדים לנוער מוכשר ומצטיין בתחומי האמנות והעיצוב ומכוונים להענקת הזדמנות שווה לקראת השכלה גבוהה, לצד מתן כלים להצלחה והגשמה כדור העתיד בתחומי היצירה.

מטרת התכנית הינה להרחיב את הנגישות ללימודים האקדמיים בכלל וללימודים בבצלאל בפרט, באמצעות איתור בני ובנות נוער מן הפריפריה, המוכשרים בתחומי האמנות והעיצוב, ציודם בכלים וחשיפתם לפעילויות שאין ביכולתם לקבל במסגרת ביה"ס או המתנ"ס.
האקדמיה מייחסת חשיבות רבה למעורבות הסטודנטים בקהילה ובחברה בה הם יוצרים, פועלת להעמקת המודעות החברתית והסביבתית של הסטודנטים וחברי הסגל ומעודדת עשייה חברתית ואזרחית במרחב הישראלי. כל זאת תוך חיבור בפועל עם הקהילה ויצירת משמעות יישומית וביקורתית לידע הנרכש באקדמיה.
התכנית יוצרת מרחב להעשרה מעשית ואינטלקטואלית, להתנסות ולפיתוח יכולות ומיומנויות. כיוצרים צעירים וסקרנים וכאמנים לעתיד יחשפו התלמידים אל השיח האמנותי והעשייה העכשווית בשדה האמנות והעיצוב. התכנית תעודד את המשתתפים בה לפתח עמדה והשקפת עולם עצמאית, כמו גם יכולת להתבטא בשפת האמנות בכתב, בע"פ ובאמצעות יצירה אמנותית אישית.

מרכז המצוינות באופקים פועל בחלל ייעודי בתוך ביה"ס התיכון של אופקים בשיתוף פעולה ותמיכתם של עיריית אופקים וקרן מתנאל ובסיוע קהילת מטרו ווסט ניו-ג'רזי.
מרכז המצוינות באום אל פחם יפעל בגלריה לאמנות אום אל פחם בשיתוף פעולה עם הגלריה עצמה ובתמיכת קרן אדמונד דה רוטשילד.   הזמנה לפתיחת המרכז

המרכזים הם פרי יוזמתו ובתמיכתו של מר איקה אברבנאל, חבר הוועד המנהל של בצלאל.

להרשמה למרכז המצוינות באופקים            למידע נוסף
להרשמה למרכז המצוינות באום אל פחם           למידע נוסף

לשאלות ניתן לפנות לרכזות:
מעיין רכזת אופקים 052-2302909
נועה רכזת אום אל פחם 054-6738426