האקדמיה מברכת את בוגריה ומרציה שזכו בפרס שרת התרבות בתחום האמנות הפלסטית | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

האקדמיה מברכת את בוגריה ומרציה שזכו בפרס שרת התרבות בתחום האמנות הפלסטית

מאלי דה קאלו, הילה טוני נבוק, אסתר שניידר ופיטר מלץ
פורסם ב
9.2.20


מאלי דה קאלו, הילה טוני נבוק, אסתר שניידר ופיטר מלץ
     
משרד התרבות והספורט הכריז על הזוכים בפרסי שרת התרבות והספורט בתחומי האמנות פלסטית לשנת 2019. הפרס נועד לבטא את ההוקרה של החברה הישראלית לאמן היוצר ופרי יצירתו, הערכה לפועלו ותרומתו לחברה. במסגרת הפרס יוענקו עד 10 פרסים, גובה כל פרס הוא: 50,000 ₪. מבין הזוכים נברך את בוגרי ומרצי האקדמיה:
מלי דה-קאלו, בוגרת המחלקה לאמנות
מנימוקי השופטים: "בעלת פרויקטים העוסקים במחקר ארכיוני נשי ואימהי, חברתי וקהילתי. אמנית הפועלת באופן עקבי ולאורך זמן, בעלת גוף עבודות נרחב. התבלטה בשנים האחרונות בפרויקטים החברתיים והקהילתיים ובהצבות הווידאו השאפתניות."
הילה טוני נבוק, בוגרת תכנית התואר השני באמנויות
מנימוקי השופטים: "טוני נבוק מחברת בין עיצוב ופיסול באמצעות פיסול. הפרויקטים שלה משתמשים במחוות לתולדות האמנות המקומית תוך ביטוי לתרבות הצריכה ובה בעת מנסחת שפה אמנותית חדשה, ייחודית ומקורית".
אסתר שניידר, בוגרת תכנית התואר השני באמנויות
מנימוקי השופטים: "יוצרת שפה ייחודית הקושרת את השיח בין תולדות האמנות למיסטיקה היהודית. הצבותיה של שניידר המשלבות ציור ופיסול מאפשרות מחשבה חדשה על חומר ורוח."
פיטר יעקב מלץ, בוגר ומרצה במחלקה לאמנות
מנימוקי השופטים: "הצבות פיסוליות של מלץ הן תולדה של מסעות בנוף ובארכיאולוגיה הישראלית, מתוכן הוא מנסח אמירה עכשווית מקורית על תרבות, על מסורת, ועל חומר מקומי".
לרשימת הזוכים המלאה >> https://www.gov.il/he/departments/publications/Call_for_bids/plastic_ar…