ד"ר חגית קיסר נבחרה לעמוד בראש התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

ד"ר חגית קיסר נבחרה לעמוד בראש התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית

פורסם ב
11.12.23

ד"ר חגית קיסר נבחרה לעמוד בראש התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית, החל משנת הלימודים הקרובה.

קיסר היא חוקרת ויוצרת תרבות חזותית ודיגיטלית, מתעניינת בקהילות קוד פתוח, טכנולוגיות השתתפותיות ומדע אזרחי-קהילתי, כותבת על הפוליטיקה של המרחב האווירי ועל ׳מבט העל האזרחי׳ בעידן הרחפנים.

בוגרת המחלקה לאמנות בבצלאל, וסיימה בהצטיינות לימודים לתואר שני במחלקה לאנתרופולוגיה חזותית באוניברסיטת מנצ'סטר. מחקרה לדוקוטרט (במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון בנגב) בחן את הפוטנציאל הפוליטי של פרקטיקות מיפוי השתתפותיות וצילום אוויר עצמאי.

כיום, חגית חוקרת את הפוליטיקה של דיגיטציה ונתוני עתק (ביג דטה) בעיצוב מחדש של מרחב וזיכרון עירוני במסגרת מלגת פוסט-דוקטורט במרכז מינרבה לזכויות אדם, הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב (לשנת 2022-23), ומלמדת על דטה פמיניסטי ואזרחי בבצלאל ובאוניברסיטת תל אביב. מחקריה התפרסמו בכתבי עת אקדמיים בינלאומיים ועבודות חזותיות שצמחו ממחקריה הוצגו בפסטיבלים, ביניהם, Print Screen, London Festival of Architecture, ו׳מקודשת׳, ובתערוכות אמנות ב׳ארטפורט׳, ׳זוכרות׳, (The Open Eye Gallery (Liverpool.

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מאחלת הצלחה גדולה, ומודה לראש התכנית היוצאת, ד״ר ליאת לביא, על תרומתה רבת השנים לתכנית ולבצלאל.