רינת שרצר | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

רינת שרצר

רינת שרצר, ראש מסלול ניהול עיצוב וחדשנות בתואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, היא מהנדסת ביוטכנולוגיה בינתחומית, מעצבת שירות אסטרטגי, יזמת חברתית ומחנכת שנבחרה כאחת מ 40 הדוברות המבטיחות של 2020 על פי Real Leaders Magazine.

לרינת ניסיון של למעלה מ -15 שנה בעבודה בחברות טכנולוגיה, עיצוב ממוקד אנוש ועיצוב לחדשנות חברתית. היא המייסדת של Of Course Global מעבדת חדשנות שמנגישה אסטרטגיית עיצוב ועשייה חברתית לארגוני ענק כגון: Capital One, Pfizer וממשלת שוויץ.

בעבודתה היא משלבת עקרונות מעולמות הביומימיקרי ועיצוב ממוקד אנוש בכדי ליצור חברה שוויונית וטובה יותר. במרץ 2020 היא נבחרה לנאום בפסגת הנשים של האו"ם, לקראת יום האישה הבינלאומי.

רינת מלמדת ב Parsons School of Design, NY, התארחה והרצתה באוניברסיטאות רבות כגון: Harvard, Cooper Hewitt, Cornell, University of Pennsylvania, Columbia UniversityRhode Island School of Design, Brown University .

הפרויקט האחרון שלה,  'What Would The Egg Do?' היא סדרה של יוזמות: תערוכה, תכניות לימוד וסדנאות עסקיות אשר כולן בוחנות כיצד 'פתרונות בהשראת הטבע' יכולים להוביל לכדור הארץ להיות בריא יותר ולשוויון אנושי. התערוכה שאצרה רינת מוצגת במרכז XReality של ה New School בניו יורק. והושקה ביום האישה הבינלאומי האחרון בשותפות עם הקונסוליה הישראלית.