סימני דרך | תערוכת בוגרי/ות התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

סימני דרך | תערוכת בוגרי/ות התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי

תאריך:
15.7.22

התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי מזמינה את הקהל הרחב לתערוכה ולסדרת אירועים במסגרתה הפועלים תחת הכותרת ׳סימני דרך׳. אלו יחשפו תוצרים של תהליכים ארוכי טווח, שהחלו בלימודים או אפילו לפניהם, ומתעתדים להמשיך הלאה מעבר לנקודת הציון הנוכחית לעבר העשייה המקצועית של הבוגרים והבוגרות של התכנית. הפרויקטים המוצגים מתווים דרך להובלת שינוי חברתי, תפיסתי או מקצועי, מסמנים את העתיד לבוא.
 
׳סימני דרך׳ מקיפה את תחומי העיסוק של בוגרי ובוגרות התכנית, ואת השדות בהם הם שואפים ליישם פרקטיקות חדשות. התערוכה מזמינה את המבקרים והמבקרות להיחשף ולהתנסות במגוון פרויקטים המדגימים את חשיבותה של נקודת המבט העיצובית בתחומים מגוונים, ביניהם: חינוך ותהליכי למידה, שדות הקושרים את הגוף לזהות והתנהגות אנושית, הכלה חברתית ובריאות. 
 
במסגרת האירועים הבוגרים והבוגרות יציגו אינטראקציות, פאנלים וסיורים תמטיים לצד במת מציגים/ות בה יספרו על הפרויקטים והתהליכים בהם עסקו במהלך תכנית הלימודים. במקביל לתערוכה, יוצג לקסיקון מחקר עיצוב הולך וגדל, בו הבוגרים/ות מנסחים תפיסות ותובנות חדשות במגוון גישות ומתודולוגיות מחקר. 
 
יחד עם לקסיקון מחקר העיצוב ואתר הבוגרים/ות, התערוכה ׳סימני דרך׳ היא נדבך מרכזי במסגרת אירועי הסיום של התכנית בהובלת איה בנטורנעמי סלייני והמעצבת יסמין נקאש, זו השנה השניה. שלושת החלקים נעשים בעבודה משותפת עם בוגרי ובוגרות שלושת המסלולים בתכנית - אודות עיצוב, עיצוב וטכנולוגיה וניהול עיצוב וחדשנות. 
 
ראש התכנית: רומי מיקולינסקי
רכזת התכנית: טרן גילוט
אוצרות התערוכה ואירועי הבוגרים/ות: איה בנטור ונעמי סלייני
מפיקה: מרסל ביטון
עיצוב גרפי: יסמין נקאש


אירוע הפתיחה
יום שישי | 15.7.22 | בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים

11:00 אירוע למוזמנים
12:00 פתיחה לקהל הרחב