ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment

משרות פתוחות בבצלאל

היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.

מכרז פנימי/חיצוני

דרוש/ה

ממונה דפוס ומדיה דיגיטלית בחוות המחשבים

משרה מלאה

הגדרת התפקיד:

טכנאי תמיכת  דפוס ויישומי מחשב בתחום הגרפיקה ומערכות מדיה דיגיטלית:

  • בתחום ההדפסות:
    • הרצת הדפסות על גבי מדפסות בכל הפורמטים כולל מדפסות רחבות     (פלוטרים , 2A , A3 וכדומה).
    • כיול צבעים וניהול נכון של צבע על גבי מסכים, הדפסות ומדפסות, הפרדות צבעים, הכנת פרופילים להדפסה וכדומה.
  • פיקוח על מלאי נייר, טונרים ושאר חומרים מתכלים למדפסות והכנת דרישה להזמנת חומרים לחתימה ע"י הממונים. תמיכה בסטודנטים בתחומי הגרפיקה ומערכות מדיה דיגיטלית.
  • הדרכת סטודנטים בתהליכי סריקה מקצועית לצילום ולדפוס.‏
  • הכנת הכיתות ומתקני ההוראה לשיעורים וסיוע למרצים בתחומי החווה, המקרנים, תוכנות שליטה וכל דבר שקשור לסיוע וניהול תקין של מערך השיעורים.
  • מתן שירות בתחומי הגרפיקה ומערכות מדיה דיגיטלית לרבות סריקה, צריבה והדפסה ליחידות שונות באקדמיה.
  • פתרון בעיות טכניות בסיסיות בתחום מערכות ההפעלה, יישומים ותקשורת.
  • לוגיסטיקה: פירוק ,שינוע והרכבת מחשבים וציוד בהתאם לנסיבות, כגון תערוכות, אירועים, מעבר בין אתרים וכד'.

 

ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:

  • שליטה בתוכנות גרפיות כגון Photoshop Illustrator, Acrobat, InDesign- חובה
  • תודעת שרות גבוהה ויכולת הדרכה.
  • היכרות מקצועית עם עולם הדפוס, גרפיקה ממוחשבת ומדיה דיגיטלית.
  • ניסיון בתחום הרלוונטי – יתרון משמעותי.
  • לימודים בתחום הגרפיקה ו/או הדפוס – יתרון.
  •  יכולת מקצועית גבוהה בהפעלת ציוד הקפי, כגון, סורקים ומדפסות רחבות ( פלוטרים).
  • יכולת לימוד עצמי והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
  • הכרות טובה של מערכות הפעלה במחשבי PC, ומחשבי MAC.
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות בתקופות מסוימות על פני שנת הלימודים האקדמית ו/או בהתאם לצורך ולהחלטת הממונה.

 

כפיפות מנהלית: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים

כפיפות מקצועית: ממונה סדנה בכיר, גרפיקה והבאה לדפוס

 

דרוג ודרגה: 39-41 בדרוג מח"ר/טכנאים והנדסאים

                  

תחילת עבודה: מיידי.

 

ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף, רכזת משאבי אנוש, באמצעות מייל אל keren@bezalel.ac.il.


הגדרת התפקיד:


תמיכה בסביבת ליבת מערכות מידע :
 מתן מענה מקצועי, תקשורת ותשתיות ליבה, system חומרה ותוכנה.
 ביצוע התקנות ציוד, קונפיגורציה, וכתיבת SCRIPTS על פי הצורך.
 תחזוקה שוטפת ומונעת למגוון מערכות הליבה שבאקדמיה.
 סיוע למשתמשים בתחומי המחשוב ומערכות המידע.
 ביצוע עדכוני תוכנה ו firmware במגוון הציוד הקיים במערכות IT
 תמיכה תשתיות התקשורת ו WIFI
 ניתור וניתוח תקלות רשת


ידע, וניסיון נדרשים:


 ניסיון כטכנאי PC ו system )חומרה ותוכנה(.
 שליטה מלאה במערכות הפעלה מבית מיקרוסופט ובמוצרים נלווים דוגמת חבילת Office לדורותיה,
כולל אקסל מתקדמים, בניית מסמכים ומצגות.
 ידע בתחזוקה וניהול של סביבת עבודה מבוססת דומיין ,AD
 נסיון מוכח בסביבות עתירות טכנולוגיה ותשתיות
 ניסיון עם מערכות סינון תוכן ומוצרי אנטי וירוס לשרתים.
 ידע בתקשורת נתונים ) TCP/IP (, אינטרנט ופתרון בעיות רשת.
 ניסיון במתן שירות ובהדרכת משתמשים.
 ידע ונסיון בעבודה בסביבת Vmware ,ו Storage .
 ידע בתכנות בסיסי וכתיבת סקריפטים מול מערכות רבות ) AD, Exchange ועוד(
 ידע ונסיון בעבודה בסביבת 365 ו Azur
 היכרות עם סביבת MAC חומרה ותוכנה.
 קורס פורמלי בתקשורת נתונים וסביבת מיקרוסופט במוסד מוכר כדוגמה ,MCSA ו CCNA  ידע ב 2016-Windows Server 2003 התקנה, הטמעה, תחזוקה בסביבה וירטואלית.
 ניסיון עם מערכות גיבוי, דוגמת ArcServ ו- NTBackup . - יתרון
 היכרות עם מוצרי BackOffice של מיקרוסופט, דוגמת: System Management Server , Microsoft Operation Manager ו- SharePoint Portal Server . - יתרון


כישורים נדרשים:


 יכולת למידה עצמית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
 יכולת לעבוד באופן עצמאי ללא הכוונה שוטפת וצמודה.
 כישורי תכנון, סדר וארגון מעולים.
 יכולת עבודה בצוות.
 תודעת שירות גבוהה
 יכולת הדרכה מוכחת
 יכולת עמידה בתנאי לחץ.


מקום העבודה:
בכל אתרי האקדמיה, בכפוף להחלטת מנהל מערכות מידע ומחשוב.


כפיפות מנהלתית: כפיפות ישירה למנהל SYSTEM , וכפיפות משנית-מנהל מערכות מידע.
דרוג ודרגה: חוזה אישי


ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 6.6.2021 באמצעות מייל
אל keren@bezalel.ac.il .

מכרז פנימי/חיצוני

דרוש/ה

ע. רכז/ת המחלקה לאומנויות המסך

חצי משרה

הגדרת התפקיד:

שותפות ליישום וביצוע תכניות העבודה של המחלקה בהנחיית ראש המחלקה ורכז/ת המחלקה כמפורט להלן:

  • תפעול שוטף של המחלקה ומתן שירותים אדמיניסטרטיביים.
  • קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים ולמרצים במחלקה.
  • ניהול יומן ותיאום פגישות של ראש המחלקה.
  • ועדות מחלקה - כתיבת פרוטוקול והפצה.
  • סיוע בהפקת אירועים (תערוכת בוגרים, ימי עיון, ימי בחינות, סמינר אורח, תערוכות, סיורים לימודיים וכד').
  • אחריות על המשק ותחזוקת המחלקה, לרבות, אחריות על כיתות הלימוד, תיאום חללי תצוגה בתערוכות, תיאום הגשות, אחריות על הציוד והזמנות רכש.
  • תיאום לינה לראש המחלקה בהתאם לתאריכים מוגדרים מראש .

ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:

  • ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
  • יכולות תכנון, ארגון וביצוע מעולים.
  • דייקנות, תשומת לב לפרטים, קפדנות.
  • יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
  • תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
  • נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה .
  • ניסיון ומיומנות בעבודה ביישומי מחשב
  • יכולת טכנולוגית בסיסית (שימוש בגוגל דרייב,שליחת מיילים וכד')

כפיפות מנהלתית:  לראש המחלקה לאמנויות המסך ורכזת המחלקה.

דרוג ודרגה: 39-41 (דרוג המח"ר) 9-11 (דרוג האחיד).

תחילת עבודה: מיידי

ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 14.6.2021 בדואר פנימי או באמצעות  דוא"ל  

מכרז פנימי/חיצוני

דרוש/ה

אחראי/ת הנגשה ואוצרות - ספריה וארכיון

היקף משרה:70% משרה

דרוג/דרגה: דרוג המח"ר, מתח דרגות 39-41  

כפיפות: מנהל הספרייה והמאגרים הדיגיטליים

מקום העבודה: ירושלים

תחילת עבודה: מיידי

תאור משרה:

  • אחריות על הנגשה וחשיפה של אוצרות הארכיון והספרייה ברשתות חברתיות ובמדיה.
  • ייזום, פיתוח ויישום שיתופי פעולה עם גורמים אקדמיים וחוץ אקדמיים לשילוב והטמעה של שירותי הספרייה והארכיון בתוכניות לימוד.
  • שותפות בגיבוש ופיתוח אוספי הספרייה והארכיון והטמעתם בפעילות היחידה.
  • קידום מערך הדרכה ויעץ למשתמשי הארכיון (סטודנטים וסגל).
  • אחריות על זמינות שירותי הארכיון בהיבט התוכן והטכנולוגיה, בפלטפורמות מקוונות ובחלל הפיסי.
  • אחריות על אתרי הארכיון: קיטלוג שוטף, ממשק משתמש, עיצוב, מערכת ניהול תוכן.
  • שותפות בתהליכי אפיון והנגשה של חומרי ארכיון ומידע דיגיטאלי.
  • טיפול בפניות ציבור בנושא הארכיון.
  • ניהול צוותי עבודה במיזמי תוכן בהתאם לצרכי היחידה.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

דרישות  התפקיד:

  • תואר אקדמי בתחומי אמנות/עיצוב/אוצרות/תרבות/ניהול מידע  - חובה.
  • תואר שני רלוונטי – יתרון משמעותי.
  • היכרות מעמיקה עם נושאי הליבה של האקדמיה (אמנות, עיצוב, ארכיטקטורה, ביקורת).
  • ניסיון מוכח בכתיבה ברשתות חברתיות.
  • עדיפות לבעלי/ות ניסיון בעבודה עם חומרי ארכיון
  • יכולת מוכחת של הובלת מיזמים ותהליכים מול גורמים מגוונים.
  • יכולת לעבוד על מספר מיזמים במקביל.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי עבודה טובים.
  • יכולת עבודה בצוות, כושר ארגון ותכנון, יוזמה, חדשנות, גמישות, סדר, עמידה בלוחות זמנים, יצירתיות,
  • ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, כושר הבעה טוב מאוד בכתב ובע"פ.

ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 23.6.2021 באמצעות     דוא"ל    keren@bezalel.ac.il