ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
החל מתאריך 01.10.2024 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
במהלך שנת 2023 עברה בצלאל למשכנה החדש במרכז העיר ירושלים. הקמפוס החדש, על שם ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, ממוקם בלב לבה הפועם של העיר: במתחם מגרש הרוסים, בסמוך לעיריית ירושלים וכיכר ספרא, על גבעה המשקיפה אל העיר העתיקה.
תפקיד ראש המחלקה כולל: התווית חזון ויעדים מחלקתיים, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית התוכן האקדמי ותכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום יחסים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח התכנית כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לשלוח:
קורות חיים, פעילות המעידה על הצטיינות מקומית ובינלאומית בתחום הנדרש או בזיקה לו, תפישת עולם בנושאי פעילות התכנית וניהולה, רשימת פרסומים, תיק עבודות, משובי סטודנטים מחמש השנים האחרונות (בהתאם לרקע המקצועי והאקדמי) ותעודות המעידות על השכלה.
אל: לשכת הנשיא, בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.
באמצעות דוא"ל: anat-s@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
לפרטים נוספים: 02-5893222.
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש.
ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 21.1.2024.
החל מתאריך 01.10.2024 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
במהלך שנת 2023 עברה בצלאל למשכנה החדש במרכז העיר ירושלים. הקמפוס החדש, על שם ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, ממוקם בלב לבה הפועם של העיר: במתחם מגרש הרוסים, בסמוך לעיריית ירושלים וכיכר ספרא, על גבעה המשקיפה אל העיר העתיקה.
תפקיד ראש המחלקה כולל: התווית חזון ויעדים מחלקתיים, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית התוכן האקדמי ותכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום יחסים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח התכנית כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לשלוח:
קורות חיים, פעילות המעידה על הצטיינות מקומית ובינלאומית בתחום הנדרש או בזיקה לו, תפישת עולם בנושאי פעילות התכנית וניהולה, רשימת פרסומים, תיק עבודות, משובי סטודנטים מחמש השנים האחרונות (בהתאם לרקע המקצועי והאקדמי) ותעודות המעידות על השכלה.
אל: לשכת הנשיא, בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.
באמצעות דוא"ל: anat-s@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
לפרטים נוספים: 02-5893222.
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש.
ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 21.1.2024.
מרץ 2024
3.2024
מכרז פנימי/חיצוני : דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל
למשרה מלאה
הגדרת התפקיד:
ריכוז וניהול פרויקטים בטיפולו או בתחום תפקידו של סמנכ"ל האקדמיה– קבלה וריכוז פניות, ניהול
מעקב, מתן תשובות.
ניהול משרד סמנכ"ל.
ניהול יומן.
מענה בכתב ובעל-פה לגורמים פנימיים וחיצוניים.
כתיבה ועריכה של פרוטוקולים של ועדות וישיבות, השתתפות בישיבות תוך התמצאות בתכנים וסיוע
שוטף לסמנכ"ל.
התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים – מחלקות אקדמיות, מרצים ועובדי מנהלה.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במשרד סמנכ"ל.
ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר אקדמי.
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות.
יוזמה, יכולת ניהול משימות ופרויקטים מתחילתם ועד סופם באופן עצמאי, יכולת הובלת תהליכים
יכולת תכנון ארגון וביצוע, סדר ודיוק, עמידה בלוחות זמנים.
דייקנות, תשומת לב לפרטים, אחריות אישית, מסירות ויוזמה.
דיסקרטיות .
ייצוגיות וגישה שירותית למגוון רחב של קהלי יעד.
נכונות לעבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
תקשורת בין אישית מצוינת ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית.
אנגלית ברמת גבוהה .
ידע בתוכנות MS-Office - במיוחד וורד ואקסל
כפיפות מינהלתית: סמנכ"ל
דרוג/ דרגה: 41-39 (דירוג המח"ר)
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: ירושלים, זמורה 1
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרושה מנהלת חשבונות
היקף משרה: 100% משרה
העסקה: 9-11 דירוג אחיד, 39-41 דירוג מח"ר
כפיפות: מנהלת חשבונות ראשית
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
רישומים חשבונאים של פעולות כספיות.
קליטה וביצוע התאמות בנקים .
טיפול במערך ספקים הכולל טיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
רישום ומעקב אחר חיובי כרטיסי אשראי.
הפקת שיקים והעברות בנקאיות .
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה הישיר וצרכי האקדמיה.
דרישות ידע, ניסיון וכישורים:
הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה.
ידע וניסיון בתוכנת ERP בפריוריטי
ניסיון ומיומנות בתוכנות OFFICE , כולל אקסל וורד.
ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
יכולת ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .
דצמבר 2023
מכרז פנימי/חיצוני - רכז.ת פיתוח משאבים
היקף משרה: 100%
כפיפות: סגנית נשיא לפיתוח משאבים
העסקה: דירוג מח"ר ) 41-39 )
הגדרת התפקיד:
ייזום, הובלה, ריכוז וחיזוק הקשר השוטף והמתמשך של תיקי תורמים וקשרי תורמים קיימים וחדשים לגיוס
כספים )חברות, תורמים פרטיים, קרנות בארץ ובחו"ל, משרדי ממשלה(.
כתיבת בקשות לתמיכה ודיווחי ביצוע לקרנות ולתורמים בארץ ובחו"ל
פיתוח ואיתור מקורות סיוע חדשים- תורמים חדשים ושימורם לפעילות שוטפת.
תכנון, תיאום והפקת ביקורים ואירועי הוקרה לתורמים, לחבר הנאמנים וכן שיתוף פעולה עם מחלקת שיווק
והפקה בבצלאל.
ריכוז תחום חבר הנאמנים- קשר שוטף מול חבר הנאמנים , תכנון וביצוע מפגשים רבעוניים קבועים.
מתן מענה לקשרי קהילה במחלקות.
עבודה שוטפת מול ראש המחלקה.
דרישות התפקיד:
תואר אקדמי- חובה
ידיעת אנגלית ברמת שפת אם - חובה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית- חובה
ניסיון בפיתוח וגיוס משאבים
היכרות עם עולם הפילנתרופיה בארץ ובחו"ל
יכולות תכנון, ארגון הפקה גבוהות
הבנה בתקציבים, ניסיון בהגשת בקשות ודוחות מילוליים ופיננסיים
יכולת עמידה בריבוי משימות, יכולת תעדוף ועמידה בתנאי לחץ
יוזמה, מסירות, אמינות ודיסקרטיות
יכולת עבודה בצוות ועבודה עצמאית
גמישות בשעות העבודה
יחסי אנוש מצוינים
היכרות עם העולם האקדמי ו/או עולם התרבות והאמנות – יתרון
ניתן להגיש מועמדות באמצעות שליחת קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, למייל
keren@bezalel.ac.il .
דרוש/ה ה פרויקטור/ית במרחב לפיתוח קריירה בבצלאל
פרטי המשרה:
• תקופת העסקה: החל מיוני 2023 ועד דצמבר 2023 (עם אפשרות הארכה)
• היקף העסקה: 35 שעות שבועיות (גמיש)
• ימים ושעות גמישים המשלבים בין עבודה פיזית בקמפוס בצלאל ועבודה מהבית
• כפיפות: ראש המרחב לפיתוח קריירה בבצלאל
תאור התפקיד:
• ריכוז תוכנית ההתמחויות "אקדמיה משלבת התנסות":
• רישום סטודנטים/ות ומעסיקים.ות לתכנית
• התנהלות שוטפת מול סטודנטים.ות ומעסיקים.ות המשתתפים.ות בתכנית
• הפקת סמינרים מרוכזים בחודשי הקיץ
• הכנת דו"ח מסכם וכתיבת מדדי הערכה על ההתנסויות
• עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במרחב לפיתוח קריירה
• ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
• יכולת תכנון ארגון וביצוע, יכולת סדר ודיוק ועמידה בלוחות זמנים
• יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
• תקשורת בין אישית מצוינת
• תודעת שירות גבוהה.
• שליטה בתוכנות Office-MS - במיוחד אקסל
• שליטה בתוכנות גוגל דרייב
• ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות – יתרון
ניתן להגיש קורות חיים לצליל טורם, רכזת משאבי אנוש, במייל:
hr2@bezalel.ac.il
מכרז פנימי/חיצוני פתוח עד לתאריך 1.1.2023
דרוש/ה
תפקיד טכנאי.ת אור קולי
היקף משרה: משרה מלאה
מיקום: ירושלים
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג מח"ר/ טכנאים והנדסאים או 9-11 בדרוג המנהלי.
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים.
מקום העבודה: הר הצופים, ירושלים
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
איש צוות אור קולי בבצלאל ושלוחותיה
- ליווי אירועים וכנסים בהם נעשה שימוש בציוד או-קולי, משלב התקנת הציוד האור קולי ועד תמיכה בתפעול הציוד וליווי המרצים במהלך האירוע\כנס.
- התקנת ציוד אור-קולי באקדמיה ושלוחותיה – מקרנים, טלוויזיות, נגנים, ציוד הגברה ורמקולים, בשוטף ובתערוכות.
- הכנת תשתיות, שינוע והתקנה פיזית של הציוד (קדיחות, כבילה, לרבות עבודה בגובה(
- תחזוקת הציוד האור קולי בכיתות ושלמותן, מתן מענה למרצים וסטודנטים בזמן אמת מתן פתרונות ותיקון תקלות.
- התקנה והפעלת מעגלים סגורים לשידור אירועים וכנסים.
- תחזוקת עמדות מרצה ממחושבות ופתרון תקלות מחשוב בסיסיות בזמן אמת, התקנת החומרה והתוכנה וכלה בחיבור וחיווט מקרנים, מזרמי מדיה מתקדמים וציוד אודיו ממוחשב.
- תחזוקה שוטפת של העמדות מבחינת חומרה ותוכנה, ביצוע עדכוני תוכנה ושדרוגים.
- בחינת פתרונות והזמנת ציוד.
- הירתמות למשימות על פי דרישות הממונה בתחומי שרותי דיגיטל לסטודנטים.
ידע וניסיון נדרשים:
- ידע טכני של ציוד אור קולי כולל העברת וידאו במעגל סגור באמצעות רשתות תקשורת.
- ניסיון קודם כטכנאי אור קולי
- היכרות מקצועית עם עולם הווידאו והסאונד
- יכולת מקצועית גבוהה בהפעלה ותחזוקת ציוד היקפית
- ידע ונסיון עם הפעלת ציוד בסביבת AVOP ושרותי ענן - יתרון
- ידע בסיסי בהפעלת מחשבים ומערכות הפעלה דוגמת Windows, MacOS
- ניסיון מוכח בתוכנות מצגות דוגמת Power-Point, היכרות עם Keynote- יתרון
כישורים נדרשים:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- תודעת שרות גבוהה , ויכולת עבודה בצוות.
מקום העבודה:
העבודה דורשת התניידות בכל אתרי האקדמיה (הר הצופים, בית הנסן, שלוחה חרדית, מרכז העיר, תל אביב), ובאולמות בהם מתקיימים הכנסים מטעמה בהתאם לצרכי העבודה
ניתן להגיש קו"ח לקרן דרור, במשאבי אנוש, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il
מכרז פנימי- תוספת תפקיד, פתוח עד לתאריך 7.3.24
דרוש/ה
סטודנט/ית לתמיכת משתמשים במערכת סדנאות
כפיפות: מנהל סדנאות
מקום העבודה: קמפוס בצלאל
היקף העסקה: עד 40 שעות בחודש
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
- מתן מענה לסטודנטים.ות במייל התמיכה של מערכת הסדנאות
- מתן תמיכה והדרכה סיוע בכניסה הראשונה למערכת וסיוע בתפעול שוטף
- דיווח שוטף למנהל הסדנאות על באגים במערכת
ידע וניסיון נדרשים:
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
- הבנה טכנולוגית
- שירותיות
קו"ח יש לשלוח לצליל טורם, רכזת משאבי אנוש, במייל: hr2@bezalel.ac.il