ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מודיעה על משרה פנויה לתפקיד
ראש המחלקה לאמנויות המסך.
החל מתאריך 1.10.2023
(למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
תפקיד ראש המחלקה כולל: התווית חזון ויעדים מחלקתיים, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית התוכן האקדמי ותכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום יחסים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח המחלקה כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לשלוח:
קורות חיים, פעילות המעידה על הצטיינות מקומית ובינלאומית בתחום הנדרש או בזיקה לו, תפישת עולם בנושאי פעילות המחלקה וניהולה, רשימת פרסומים, תיק עבודות ותעודות המעידות על השכלה.
אל: לשכת הנשיא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים
באמצעות דוא"ל: anat-s@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש.
ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 27.04.2023 - לפרטים נוספים: 02-5893222.
תחומי האחריות של התפקיד: חבר/ת הנהלה בכיר/ה. שותף/ה בקביעת יעדים, אסטרטגיה והתוויית תכניות עבודה. מופקד/ת על ביצוע ויישום מדיניות האקדמיה בתחומי המנהל לרבות: הפעילות המנהלית והכספית, בטיחות ובטחון, בינוי ופיתוח פיזי, רכש, תחזוקה, מערכות מידע, העסקה וניהול הסגל המנהלי, ניהול הקשר עם גורמי ממשל לאומי, אזורי ומקומי.
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי באחד מהמקצועות הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מנהל ציבורי או תואר אקדמי אחר רלוונטי לפעילות מנכ"ל/ית על פי שיקול דעת האקדמיה.
ניסיון מקצועי: בעל/ת ניסיון מוכח ומצטבר של חמש שנים לפחות באחד מאלה או משילוב של שניים לפחות:
- שימש/ה בתפקיד בכיר (מנכ"ל או משנה למנכ"ל או סמנכ"ל או בעל תפקיד מקביל אליו) בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים (הכנסות ו/או תקציב) שנתי ממוצע של לפחות 50 מיליון ₪ המעסיק לפחות 50 עובדים/ות אורגניים.
- שימש/ה בתפקיד בכיר או בכהונה ציבורית בכירה בשירות הציבורי, (בדרגה 44 לפחות או בחוזה בכירים), בנושאים כלכליים, מסחריים או ניהוליים.
- שימש/ה כמנכ"ל/ית או סמנכ"ל/ית של מוסד אקדמי, מוסד תרבות או אמנות. בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים (הכנסות ו/או תקציב) שנתי ממוצע של לפחות 20 מיליון ₪.
יתרון יינתן לבעלי/ות ניסיון ניהולי בכיר בתחומים הבאים:
- בעבודה עם המגזר הציבורי, הממשלתי והמוניציפאלי
- בהובלה והטמעה של מהלכים אסטרטגיים חוצי ארגון ושינויים ארגוניים
- בעבודה עם ארגוני/ועדי עובדים/ות
- בארגון בתחום ההשכלה הגבוהה בישראל
- בעבודה ישירה עם המועצה להשכלה גבוהה/הוועדה לתכנון ולתקצוב
- תואר שני במנע״ס/מנהל ציבורי/משפטים/ראיית חשבון/תעשייה וניהול
- בארגון בעולם האמנות והתרבות
- ניסיון ישיר בניהול יחידה המונה 50 עובדים
- ידע וניסיון בניהול מלכ"ר ובכלל זה ניהול כספי של מלכ"ר
- ניהול פיתוח וגיוס משאבים/כספים
כישורים אישיים ומיומנות הנדרשים לתפקיד:
- יכולת ניהול, מנהיגות והובלה של מהלכים ושינויים בארגון
- יזמות, יצירתיות, אמינות, יושרה
- תקשורת בין אישית ויחסי אנוש מצוינים
- כושר הבעה והתנסחות, בעל פה ובכתב, ברמה גבוהה, בעברית ובאנגלית
- יכולת ניהול משא ומתן, יכולת קבלת החלטות, יכולת תפקוד בעומס משימות ובתנאי לחץ
- חיבור לחזון האקדמיה הדוגלת בגישה הומניסטית, פלורליזם, שוויון הזדמנויות, חירות יצירתית וחופש הביטוי
- יכולת עבודה בצוות, לרבות תחת הנשיא
מועד אחרון להגשת מועמדות: 13.4.2023 בשעה 10:00
התמודדות בהליך מותנית במילוי השאלון והגשתו כשהוא מלא, כולל צירוף תעודות, מסמכים, אישורים וקורות חיים מפורטים, המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על-ידי ועדת האיתור ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון. את השאלון ניתן להוריד מהקישור www.nisha.co.il/bezalel-ceo
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דוא"ל, לא תידון. הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.
ועדת האיתור תהא רשאית לפנות ביוזמתה, בין בעצמה ובין באמצעות גורם אחר, לרבות חברת איתור אקטיבי, אל מועמדים פוטנציאליים להשתתף בהליך האיתור עד ליום שנקבע להגשת המועמדויות. בנוסף ניתן לצרף מועמדים להליך האיתור במסגרת מסלול האיתור האקטיבי גם לאחר סיום שלב הקריטריונים הקשיחים.
ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון ו/או לשלוח למבחנים את המועמדים, או מי מהם, בהתראה קצרה.
לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור לדוא"ל: bezalel-ceo@nisha.co.il
*רק פניות מתאימות תיענינה.
*המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד וכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
מרץ 2023 - מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה מנהל.ת לשלוחה החרדית
משרה מלאה
כפיפות: סגנית הנשיא
העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: שלוחה חרדית, גבעת שאול, ירושלים.
תיאור התפקיד:
התווית חזון ויעדים לשלוחה.
עבודה שוטפת מול הנהלת בצלאל וראשי המחלקות האקדמיות.
עבודה מול המועצה להשכלה גבוהה – פיתוח וקידום תכניות לימודים ופרויקטים
אקדמיים, אחריות על תהליכי הערכה, ניהול המכינה הכלל אקדמית, אחריות על
הדיווח השנתי.
ניהול כלל העובדים/ות בשלוחה.
ניהול תקציב השלוחה – תכנון, ביצוע ודיווח.
פיתוח משאבים – גיוס כספים ופיתוח תשתיות השלוחה.
יוזמה וניהול פרויקטים רב מחלקתיים לסגל ולסטודנטים/ות.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר אקדמי
ניסיון ניהולי בכיר – 5 שנים לפחות.
נסיון בבנייה וניהול תקציב.
ניסיון מוכח בהובלת חזון ותהליכים ארגוניים
היכרות מעמיקה עם הציבור החרדי
יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
כריזמה ויכולת מנהיגות.
יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח
רקע בעבודה עם מגוון רב תרבותי- יתרון
יש להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 30.3.2023 באמצעות
.keren@bezalel.ac.il מייל אל
דרוש.ה ה פרויקטור.ית במרחב לפיתוח קריירה בבצלאל
פרטי המשרה:
• תקופת העסקה: החל מיוני 2023 ועד דצמבר 2023 )עם אפשרות הארכה(
• היקף העסקה: 35 שעות שבועיות )גמיש(
• ימים ושעות גמישים המשלבים בין עבודה פיזית בקמפוס בצלאל ועבודה מהבית
• כפיפות: ראש המרחב לפיתוח קריירה בבצלאל
תאור התפקיד:
• ריכוז תוכנית ההתמחויות "אקדמיה משלבת התנסות":
- רישום סטודנטים.ות ומעסיקים.ות לתכנית
- התנהלות שוטפת מול סטודנטים.ות ומעסיקים.ות המשתתפים.ות בתכנית
- הפקת סמינרים מרוכזים בחודשי הקיץ
• הכנת דו"ח מסכם וכתיבת מדדי הערכה על ההתנסויות
• עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במרחב לפיתוח קריירה
• ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
• יכולת תכנון ארגון וביצוע, יכולת סדר ודיוק ועמידה בלוחות זמנים
• יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
• תקשורת בין אישית מצוינת
• תודעת שירות גבוהה.
• שליטה בתוכנות Office-MS - במיוחד אקסל
• שליטה בתוכנות גוגל דרייב
• ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות – יתרון
ניתן להגיש קורות חיים לצליל טורם, רכזת משאבי אנוש, במייל:
hr2@bezalel.ac.il
מאי 2023 - מכרז פנימי/חיצוני דרוש/ה - רכז.ת מערך התמיכה הרגשית והאקדמית (75% משרה)
כפיפות מינהלתית: מנהלת השלוחה החרדית
דרוג/ דרגה: 39-41 דירוג המח"ר
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: שלוחה חרדית, גבעת שאול, ירושלים
הגדרת התפקיד:
ריכוז מערך שירותי הייעוץ.
אבחון ובניית תכנית ייעוצית, קשר עם גורמים מסייעים בארגון ומחוצה לו.
בניית מערך תומך ללימודים.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר ראשון בחינוך / עבודה סוציאלית / ייעוץ חינוכי
ניסיון ייעוצי
תקשורת בין אישית והכלה רגשית גבוהה
יכולות ייזום, תכנון, ארגון וביצוע, אחריות אישית, דיסקרטיות ומסירות
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, .בדואר פנימי או באמצעות מייל אל
keren@bezalel.ac.il
מאי 2023
מכרז פנימי/חיצוני - ממונה מעבדות צילום
משרה. 50% היקף משרה:
כפיפות: מנהל סדנאות
דירוג: אחיד 9-11 מח"ר 39-41
היקף שעות: ימים א'-ה' .20:00 – 16:00
הגדרות התפקיד:
אחריות מקצועית ותפעול מעבדות צילום: מעבדה אנלוגית ומעבדה דיגיטלית
אחריות על תקינות הציוד ותפעול שוטף
אחריות על יישום נהלי בטיחות
תמיכה טכנית וליווי מרצים.ות – המלמדים.ות במעבדות
סיוע טכני לסטודנטים.ות בביצוע פרויקטים.
ניהול מלאי והזמנת חומרים וציוד למעבדות
הדרכת סטודנטים/ות לפי הצורך, כולל בנושא בטיחות.
בקרה על ניהול ושימוש בחומרים מסוכנים
השכלה
בוגר.ת לימודי צילום במוסד מוכר.
כפיפות
כפיפות מקצועית לממונה מעבדות צילום, כפיפות מנהלתית למנהל סדנאות
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
שליטה בתהליכי פיתוח והדפסה במעבדות רטובות )מעבדה אנלוגית(.
שליטה בהליכים דיגיטליים, סריקה, עיבוד תמונה והדפסה.
ידע טכני וכישורי למידה טכניים.
כישורי הדרכה טובים מול יחידים וקבוצות.
יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ .
יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
ידע וניסיון במערכות MACOS תחזוקה, התקנה ועדכוני מערכת )יתרון(
הדפסה בפורמט רחב )יתרון(
שליטה בתוכנות : פוטושופ/לייטרוּם
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי
באמצעות מייל אל keren@bezalel.ac.il .
מאי 2023מאי 2023
מכרז פנימי/חיצוני דרוש.ה מידען.ית
היקף משרה: 50% משרה
) דרוג ודרגה: 39 דירוג המח"ר )מתח דרגות 39-41
כפיפות: מנהל הספרייה והמאגרים הדיגיטליים
מקום העבודה: מרכז העיר, ירושלים.
מסגרת התפקיד : 3 משמרות בשבוע בימים א'-ה' )לפחות 2 משמרות ערב( בקמפוס בצלאל החדש,
מרכז העיר.
תחילת עבודה: מיידי
תאור משרה:
מתן שירותי יעץ והשאלה תוך שימוש במאגרי מידע מתקדמים.
מענה לפניות בנושא איתור מידע ושימוש מושכל במאגרי מידע.
הדרכת סטודנטים ומרצים בנושא מאגרי מידע בעברית ובאנגלית.
השתלבות בעבודה השוטפת של צוות הספרייה והשתתפות בפעילויות ויוזמות של הספרייה
מטלות נוספות לפי דרישת ממונה
דרישות התפקיד:
עדיפות לבעלי תואר אקדמי ראשון בתחום מדעי הרוח/אמנות או ידע בתחומי האמנות
תואר שני בספרנות / לימודי מידע או תואר ראשון+תעודת ספרן/הסבה – חובה
ניסיון בעבודה בתוכנת אל"ף 500 – חובה
ניסיון בהדרכה/עמידה מול קהל- חובה.
שליטה בישומי מחשב וניסיון ומיומנויות באחזור במאגרי מידע מקוונים אקדמיים
יכולת מפתוח ועריכת תוכן אקדמי, ניסיון מעשי בקטלוג.
סיוע בפיתוח שירותי יעץ והדרכה חדשים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי עבודה טובים.
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל-פה, בעברית ובאנגלית.
אנגלית ברמת שפת אם – יתרון משמעותי.
גמישות בשעות העבודה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי
באמצעות מייל אל keren@bezalel.ac.il .
מרץ 2023
דרוש/ה אחראי.ת ייעוץ לימודים והרשמה
למשרה מלאה
כפיפות מינהלתית: ראש תחום שיווק ודיגיטל
דרוג ודרגה: 41-39 דירוג המח"ר
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
אחריות על מערך גיוס הסטודנטים.ות ללימודים בבצלאל )תואר ראשון ושני(.
קיום שיחות עם מתעניינים – מתן מענה מלא, הכוונה וליווי.
ניהול מערך ייעוץ הלימודים – גיוס סטודנטים ובוגרים למוקד השיחות הטלפוניות, הכשרתם
וניהולם בפועל.
מעקב אחר המועמדים משלב הלידים, דרך שלב ההרשמה ועד לשלב המימוש הסופי, במטרה
להביא למקסום מספר הנרשמים והלומדים בפועל.
ניהול ותפעול מלא של מערכת ה- CRM .
ביצוע סקרים, ניתוח נתונים והסקת מסקנות. בתוך כך, ניתוח שוטף ודיווח לגבי איכות הלידים,
כתיבה וניתוח של דו"חות סטטוס ועוד.
מעורבות מלאה בהפקה של הימים הפתוחים וניהול מערך ההרשמה – יועצי לימודים, נציגויות
של המחלקות, קשר עם המועמדים באמצעות מערך ניוזלטרים/הודעות ועוד.
ניהול והפקה של מפגשי מתעניינים לאורך כל השנה – פיזיים ומקוונים.
ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורכי המחלקה והאקדמיה והנחיות הממונה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר אקדמי – חובה. בשיווק, תקשורת ומנהל עסקים – יתרון.
ניסיון בשיווק – חובה, ניסיון בייעוץ לימודים – יתרון.
ידע בתוכנות אופיס )ובכלל זאת שליטה באקסל( – חובה. היכרות וניסיון עם מערכת CRM –
יתרון.
אוריינטציה שיווקית, רהיטות, כושר ביטוי ושכנוע.
נכונות לעבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות ובשעות לא שגרתיות.
תודעת שירות גבוהה, יכולת ארגון, ניהול ותיעדוף משימות.
ראייה אסטרטגית רחבה לצד יכולות דיוק וירידה לפרטים.
יכולת הנעת תהליכים ועובדים, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
ניתן להגיש מועמדות באמצעות שליחת קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל
מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il .
פברואר 2023
דרוש/ה רכז/ת פיתוח משאבים
היקף משרה: 100%
כפיפות: סגנית נשיא לפיתוח משאבים
העסקה: דירוג מח"ר (41-39 )
הגדרת התפקיד:
- ייזום, הובלה, ריכוז וחיזוק הקשר השוטף והמתמשך של תיקי תורמים וקשרי תורמים קיימים וחדשים לגיוס כספים (חברות, תורמים פרטיים, קרנות בארץ ובחו"ל, משרדי ממשלה).
- כתיבת בקשות לתמיכה ודיווחי ביצוע לקרנות ולתורמים בארץ ובחו"ל
- פיתוח ואיתור מקורות סיוע חדשים- תורמים חדשים ושימורם לפעילות שוטפת.
- תכנון, תיאום והפקת ביקורים ואירועי הוקרה לתורמים, לחבר הנאמנים וכן שיתוף פעולה עם מחלקת שיווק והפקה בבצלאל.
- ריכוז תחום חבר הנאמנים- קשר שוטף מול חבר הנאמנים , תכנון וביצוע מפגשים רבעוניים קבועים.
- מתן מענה לקשרי קהילה במחלקות.
- עבודה שוטפת מול ראש המחלקה.
דרישות התפקיד:
- תואר אקדמי- חובה
- ידיעת אנגלית ברמת שפת אם - חובה
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית- חובה
- ניסיון בפיתוח וגיוס משאבים
- היכרות עם עולם הפילנתרופיה בארץ ובחו"ל
- יכולות תכנון, ארגון הפקה גבוהות
- הבנה בתקציבים, ניסיון בהגשת בקשות ודוחות מילוליים ופיננסיים
- יכולת עמידה בריבוי משימות, יכולת תעדוף ועמידה בתנאי לחץ
- יוזמה, מסירות, אמינות ודיסקרטיות
- יכולת עבודה בצוות ועבודה עצמאית
- גמישות בשעות העבודה
- יחסי אנוש מצוינים
- היכרות עם העולם האקדמי ו/או עולם התרבות והאמנות – יתרון
ניתן להגיש מועמדות באמצעות שליחת קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל
מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il
מכרז פנימי/חיצוני פתוח עד לתאריך 1.1.2023
דרוש/ה
תפקיד טכנאי.ת אור קולי
היקף משרה: משרה מלאה
מיקום: ירושלים
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג מח"ר/ טכנאים והנדסאים או 9-11 בדרוג המנהלי.
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים.
מקום העבודה: הר הצופים, ירושלים
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
איש צוות אור קולי בבצלאל ושלוחותיה
- ליווי אירועים וכנסים בהם נעשה שימוש בציוד או-קולי, משלב התקנת הציוד האור קולי ועד תמיכה בתפעול הציוד וליווי המרצים במהלך האירוע\כנס.
- התקנת ציוד אור-קולי באקדמיה ושלוחותיה – מקרנים, טלוויזיות, נגנים, ציוד הגברה ורמקולים, בשוטף ובתערוכות.
- הכנת תשתיות, שינוע והתקנה פיזית של הציוד (קדיחות, כבילה, לרבות עבודה בגובה(
- תחזוקת הציוד האור קולי בכיתות ושלמותן, מתן מענה למרצים וסטודנטים בזמן אמת מתן פתרונות ותיקון תקלות.
- התקנה והפעלת מעגלים סגורים לשידור אירועים וכנסים.
- תחזוקת עמדות מרצה ממחושבות ופתרון תקלות מחשוב בסיסיות בזמן אמת, התקנת החומרה והתוכנה וכלה בחיבור וחיווט מקרנים, מזרמי מדיה מתקדמים וציוד אודיו ממוחשב.
- תחזוקה שוטפת של העמדות מבחינת חומרה ותוכנה, ביצוע עדכוני תוכנה ושדרוגים.
- בחינת פתרונות והזמנת ציוד.
- הירתמות למשימות על פי דרישות הממונה בתחומי שרותי דיגיטל לסטודנטים.
ידע וניסיון נדרשים:
- ידע טכני של ציוד אור קולי כולל העברת וידאו במעגל סגור באמצעות רשתות תקשורת.
- ניסיון קודם כטכנאי אור קולי
- היכרות מקצועית עם עולם הווידאו והסאונד
- יכולת מקצועית גבוהה בהפעלה ותחזוקת ציוד היקפית
- ידע ונסיון עם הפעלת ציוד בסביבת AVOP ושרותי ענן - יתרון
- ידע בסיסי בהפעלת מחשבים ומערכות הפעלה דוגמת Windows, MacOS
- ניסיון מוכח בתוכנות מצגות דוגמת Power-Point, היכרות עם Keynote- יתרון
כישורים נדרשים:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- תודעת שרות גבוהה , ויכולת עבודה בצוות.
מקום העבודה:
העבודה דורשת התניידות בכל אתרי האקדמיה (הר הצופים, בית הנסן, שלוחה חרדית, מרכז העיר, תל אביב), ובאולמות בהם מתקיימים הכנסים מטעמה בהתאם לצרכי העבודה
ניתן להגיש קו"ח לקרן דרור, במשאבי אנוש, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il