התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי
برنامج اللقب الثاني في التصميم الصناعي
Master's Program in Industrial Design (M.Des.)

ד"ר רומי מיקולינסקי, חוקרת, מרצה וכותבת בתחומי טכנולוגיה ותהליכי חדשנות, ראש התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל.
ד"ר מיקולינסקי מחזיקה בדוקטורט בספרות אנגלית מאוניברסיטת טורונטו, ובעברה כיהנה כמנכ"לית מכון שפילמן לצילום. בין תחומי פעילותה האקדמיים נמנים תרבות דיגיטלית ואמנות אלגוריתמית, עתיד הספרות והקריאה, ופיתוח תפיסות של חדשנות מונעת-עיצוב (design-led innovation). היא עובדת עם עיריות, ארגונים גלובליים, סטארט-אפים, מוזיאונים וגופי מדיה על הטמעת טכנולוגיות דיגיטליות וחדשנות מונעת- עיצוב.

איתי אהלי הוא מעצב מוצר בעל תואר ראשון מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בHIT, ותואר שני ב-Contextual Design באקדמיה לעיצוב באיינדהובן, הולנד.
אהלי, עוסק במגוון רחב של פרויקטים: מסחריים, ניסיוניים וקונספטואלים, בעיצוב מוצר, תערוכות וחלל.
בעבודותו הוא בוחן אפשרויות שונות ליצירת שפה עיצובית חדשה ומתמקד ביצירת תהליכים ומתודות בעיצוב.
אהלי זכה במספר פרסים, בינהם פרס העיצוב של משרד התרבות 2015, והפרס היוקרתי של Frame&Moooi לשנת 2013.
הוא מלמד במחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון, ובתוכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, מרצה, מעביר סדנאות ומציג את עבודותיו בתערוכות שונות בארץ וברחבי העולם.

מומחית עיצוב בתכנית "הזירה" - תכנית ארצית המקימה ומלווה צוותי חדשנות ברשויות המקומיות ובאשכולות האזוריים . בעבר מומחית עיצוב בצוות החדשנות בעיריית תל אביב-יפו. מרצה בכירה בתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, במסלול ניהול עיצוב. בעלת תואר ראשון בעצוב תעשייתי מ-Rhode Island School of Design ובוגרת המסלול לניהול עיצוב בתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל.

מרצה בכירה בתוכנית לתואר שני בניהול עיצוב וחדשנות בבצלאל המלמדת יזמות ואסטרטגיה עסקית וראש התוכנית לשעבר (2012-2017). מתמחה בניהול תהליכי שינוי וחדשנות במערכת הבריאות.
מיכל היא מנהיגה מנוסה, יזמית ומחנכת בתחומי הקיימות, הטכנולוגיה, היזמות, ניהול השינויים ותהליכי חשיבה שיטתיים פורצי דרך. יש לה ניסיון מוכח ומגוון בתכנון והקמה של עסקים חדשים ועצמאיים ובביצוע שינויים בתוך ארגונים קיימים. למיכל הבנה רחבה של תהליכים סביבתיים וחברתיים ברחבי העולם וההזדמנויות והצרכים החדשים של המציאות העסקית המודרנית.
לפני שהצטרפה לעולם האקדמי, שימשה מיכל כסמנכ"ל תפעול, והייתה חברה בצוות המייסד, בצ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ. בהמשך ניהלה את פרויקט "ישראל 2028: חזון ואסטרטגיה לכלכלה וחברה בעולם גלובלי" ושימשה כסמנכ"ל בחממה טכנולוגית- JVP Studio. בנוסף, מיכל היא מנטורית עבור חברות סטארט-אפ רבות, ומשמשת כיועצת לחממות ואקסלרטורים.
מיכל היא בוגרת סוציולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר שני בתכנון עירוני ואזורי מהטכניון בחיפה. בוגרת תוכנית המנהלים של הטכניון ותוכנית העמיתים של השל.
טל ארז (M.Des Cum Laude, Design Academy Eindhoven) הוא מעצב, אוצר וחוקר עיצוב, המתמקד בהקשרים החברתיים והפוליטיים של מקצוע העיצוב. טל הוא עמית ב-Het Niuewe Instituut ברוטרדם, שם אצר בשנת 2015 את התערוכה המחקרית ״Plastic, promises of a home made future". מאז שנת 2016 משמש כאוצר הראשי של שבוע העיצוב ירושלים, אירוע העיצוב הציבורי הגדול בישראל.
טל עבד בשיתוף פעולה עם חברות ומוסדות וביניהם מוזיאון תל אביב, Droog Design, EventArchitectuur, מוזיאון העיצוב חולון, הטכניון, פסטיבל מקודשת, מרכז העיצוב והאמנות העכשווית Z33 והביתן הישראלי בביאנלה לאדריכלות בונציה 2012.
טל הציג את עבודותיו בשלל מוסדות תרבות ומוזיאונים וביניהם Vitra Design museum, MAK vienna, Salone del Mobile Milano, C-mine Genk, Storefront NY, מוזיאון ישראל, מוזיאון העיצוב חולון ועוד. כמו כן כתב מאמרים למגזינים שונים וביניהם Frame, Damn, La Terrasse ו-Vision.
טל מלמד עיצוב בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל ובחוג לעיצוב מבנה פנים וסביבה בשנקר. בין השנים 2015-2019 היה טל חלק מהצוות המייסד ומנחה שותף של יחידת המחקר ״24/7״ במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל, שעסקה בקשר שבין מרחבי הפנאי למרחבי העבודה.

מעצב תעשייתי, מנהל עיצוב ויזם. רועי הוא בוגר תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל. מומחה לחשיבה עיצובית ולפיתוח חדשנות, מילא שורה של תפקידי ניהול עיצוב בכירים בתעשייה בחברות טכנולוגיות עם התמחות ב Home use medical device, עבודותיו זכו במספר פרסי עיצוב והוא שותף במספר פטנטים. כיום מייעץ לחברות ולסטרטאפים בתהליכי פיתוח חדשנות ובתהליכי עיצוב.
החל מ 2018 רועי עומד בראש בצלאל X - המרחב לטכנולוגיות חדשות בבצלאל, חוקר ביחד עם ראשי המחלקות את השפעתן של טכנולוגיות חדשות על השדות היצירתיים ואת סביבות העבודה הטכנולוגיות החדשות עבור מעצבים, אדריכלים ואמנים. במסגרת תפקידו רועי מייצר ממשקי עבודה חדשים המחברים בין האקדמיה לתעשייה ועוסק בפיתוח כלים ומיומנויות חדשים ובהטמעת טכנולוגיות בכל תחומי הליבה הנלמדים ונחקרים בבצלאל.
מעצבת רב תחומית, חוקרת ומרצה בעלת סטודיו עצמאי המתמחה בעיצוב מוצר.
מרצה בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי, בתואר הראשון בעיצוב תעשייתי ובתואר הראשון בתרבות חומרית.
מאיה היא בוגרת בהצטיינות יתרה של התואר השני בעיצוב חברתי מהאקדמיה לעיצוב אינדהובן שבהולנד ובוגרת תואר ראשון בעיצוב תעשייתי, שנקר.
במסגרת הסטודיו היא פועלת בהקשרים רחבים של עיצוב מוצר עבור חברות, תעשייה, קרנות, מוסדות תרבות, גופים ציבוריים ומיזמים ביניהם האוניברסיטה העברית, קרן וולף, וכתר פלסטיק. במקביל היא פועלת לקידום מחקר אישי ועשייה ניסיונית הבוחנת כיצד מנגנונים של טכנולוגיה כמו הדפסה וסריקה תלת ממדית משנים נרטיבים תרבותיים וחברתיים עכשוויים ומגדירים מחדש את יחסינו עם הטבע. במסגרת זו עבודותיה הוצגו במגוון תערוכות בינהן "גוף ראשון. טבע שני" בביאנלה לאומנות ועיצוב במוזאון א"י 2020, "אקסטרים" במוזאון חולון 2020, "השמורה" בשבוע העיצוב בירושלים 2019, "ענן נקודות" בפסטיבל מנופים 2019 ו"טבעי-טכנולוגי" בבית בנימיני 2018.

איה בנטור חוקרת ומובילה תהליכי עיצוב, עוסקת בחקר מחוות גוף כחלק בלתי נפרד מהחוויה הפיזית והדיגיטלית. איה מרצה בתואר השני לעיצוב בבצלאל וממקימי Fictional Collective. היא בוגרת התואר הראשון במחלקה לצורפות בבצלאל ובוגרת התואר השני ב-Social Design מהאקדמיה לעיצוב באיינדהובן. מעצבת נעליים ומשקפיים בעברה, כיום עוסקת בנקודת המפגש בין משחקיות ללמידה, במשחקים פיזיים ודיגיטליים.

דב גנשרוא (יליד 1970, ארה"ב) הינו מעצב מוצר עצמאי, בוגר בהצטיינות של המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל (1993) ופרופסור במחלקה כיום בתואר הראשון ובתואר השני.
דב מתעניין בתופעות שוליים בעשייה האנושית ובקיים בטבע, בתת-תרבויות, במוזיקה אלטרנטיבית, באומנויות לחימה, בכלים חדים ובהליכה בהרים. אלו מהווים בסיס לרפלקציה על האנתרופוקן ועל זהותנו כיוצרים השוכנת בין התרבותי לטבעי.
במשך שנים רבות היה שותף עם פרופ' עמי דרך (1963-2012) בסטודיו עמידב. הסטודיו השאיר חותם על שדה העיצוב המקומי. דב ממשיך לפעול במספר תחומים במקביל: עבודה עם התעשייה בעיצוב ופיתוח מכשירים רפואיים, עיצוב תערוכות מוזיאליות, עיצוב גופי תאורה וריהוט לצד יצירת עבודות עיצוב ספקולטיבי וניסיוני.
עבודותיו ויצירות הסטודיו הוצגו בגלריות ומוזיאונים רבים בארץ ובעולם (כדוגמת ה-MOMA המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק, ה- Cooper Hewitt מוזיאון העיצוב הלאומי של ה-Smithsonian בניו-יורק, מרכז Pompidou בפריז, MAD מוזיאון לאמנות ועיצוב בניו-יורק, מוזיאון Red Dot בגרמניה, Bozar מרכז לאמנות בבלגיה, המוזיאון לאמנות מודרנית של טאיפיי בטייוואן) וכמו כן נמצאות באוספים פרטיים ומוזיאלים (כדוגמת מרכז Pompidou בפריז, MAD מוזיאון לאמנות ועיצוב בניו-יורק, המוזיאון היהודי בניו-יורק, MUDAC מוזיאון העיצוב בשוויצריה, מוזיאון ישראל ומוזיאון תל-אביב לאמנות). עבודות אלו מאופיינות בשימוש מושכל ומותח גבולות בחומרים ובטכנולוגיות ייצור וכן בשימוש ברדי-מייד ובהומור.

ניצן דבי, מעצבת מוצר ומרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים. עבודתה מבוססת על התבוננות ולימוד ההווה בפרספקטיבה היסטורית, תוך הסתכלות קדימה. עשייתה משלבת בין עבר ועתיד וכוללת היבטים טכנולוגיים ותרבותיים.
ניצן עובדת במשרד היפני Naoto Fukasawa Design, שדוגל בעיצוב פשוט, מאופק ומדויק. עיצוב פיוטי הנוגע ברגעים קטנים, אך משמעותיים בחיים. המשרד עובד על מנעד גדול של פרויקטים החל מריהוט, מוצרי אלקטרוניקה, פריטי אופנה וכלה בתערוכות עם מגוון רחב של חברות מובילות בזירה הבינלאומית.
ב-2011 ניצן הקימה עם ליאורה רוזין את סטודיו BET. במסגרת הסטודיו הן התמקדו והעלו תהיות יומיומיות ושגרתיות, שתורגמו לצורות ואובייקטים. בסטודיו עיצבו תערוכות ומוצרים באמצעות חיבור בין עולם הקראפט בישראל ובעולם לבין הקדמה הטכנולוגית.
ניצן בעלת תואר ראשון בעיצוב מהמכון הטכנולוגי בחולון ובעלת תואר שני בעיצוב תעשייתי מבצלאל. ניצן היא בוגרת תכנית ההתמחות "d-Vision" של חברת "כתר פלסטיק".
המחקר של ניצן שהחל כחלק מהתואר השני, מתמקד בקשר בין הטבעי למלאכותי, למעוצב. מחקר זה המשיך באוניברסיטה Musashino Art University בטוקיו שביפן, במסגרת מלגת הלימודים MEXT.
דר יונה וייץ היא אנתרופולוגית שדה (Ph.D ), חוקרת ומרצה במחלקה לתרבות חזותית וחומרית ובתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי ( M.Des ) ומתמחה בהוראה, מחקר, הנחיה ופיתוח מודלים של הוראה ומחקר תומך עיצוב בתחומי מחקר אנוש בסביבות עיצוב וניהול עיצוב, עיצוב חברתי ועיצוב משתף. במסגרת עבודתה בבצלאל פועלת כשותפה וחוקרת בפרויקטים של האיחוד האירופאי ( Desurbs, The Seventh Framework Programme for Safe Cities (2011-2014), Creative Leadership & Entrepreneurship - Visionary Education Roadmap ( 2015- 2019 ), Erasmus (2020-2023)).

מרין זורע היא מעצבת, חוקרת ויוצרת הפעילה בישראל ויפן. בוגרת תואר בפסיכולוגיה (אוניברסיטת תל-אביב) ובעיצוב מוצר (Kyoto Institute of Technology), היא כיום חוקרת עיצוב לאינטראקציות עתידיות בסאונד ומדיומים טקטיליים בלימודי דוקטורט. תוך חקר החוויה היום יומית והקונטקסט החברתי, הסביבתי והטכנולוגי, היא משתמשת במתודולוגיות שיתופיות כדי ליצור עם אנשים אובייקטים המתקיימים סימביוטית עם העולם. בין עבודותיה האחרונות שיתופי פעולה עם חברות כ-All Nippon Airways ו-Chanel, והיא עובדת עם חברות ייעוץ עיצוב ואסטרטגיה ביפן. מחקריה ועבודותיה הוצגו ביפן ומחוצה לה.

מעצבת-חוקרת ומרצה במחלקות שונות בבצלאל. בוגרת ממר״מ, בוגרת ITP - התוכנית לתקשורת אינטראקטיבית, באוניברסיטת ניו-יורק ובעלת ניסיון רב בעבודה בחברות הייטק. שרית עובדת עם טכנולוגיה דיגיטלית כחומר גלם.
בועז לביא עוסק בקשרים הנרקמים בין בני-אדם למכונות ובסיפורים שבוראת הטכנולוגיה. הוא כותב על בינה מלאכותית ואלגוריתמים יצירתיים עבור "מוסף הארץ", ומגיש את הפודקאסט "עושים תוכנה" מבית רשת "עושים היסטוריה". הרומן הגראפי The Divine, שכתב בשיתוף פעולה עם המאיירים אסף ותומר חנוכה, ראה אור בשש שפות, היה רב מכר של הניו-יורק טיימס וזכה בפרס המנגה הבינלאומי. המחזה "נפילים", שחיבר עם המחזאי יונתן לוי, הועלה בפסטיבל ישראל ובתיאטרון הקאמרי.
מעצב תעשייתי, מפתח וחוקר
מרצה בתואר השני לעיצוב תעשייתי בבצלאל. פועל עם זוגתו המעצבת שירה קרת. עוסק במחקר ופיתוח של חפצים, תהליכים ותערוכות, ובנקודות המפגש בין תרבות, עיצוב וטכנולוגיה. עבודותיו הוצגו בגלריות ומוזיאונים בארץ ובעולם. בוגר התואר הראשון BDes והשני MDes לעיצוב תעשייתי בבצלאל.

מעצב תעשייתי בעל סטודיו עצמאי, ראש מסלול 'אודות עיצוב' ומרצה בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל וב-RMIT מלבורן, אוסטרליה בתואר ראשון לעיצוב תעשייתי ובתואר שני לעיצוב חדשנות וטכנולוגיה בשנים 2016-2019. בשלבי סיום דוקטורט מאוניברסיטת RMIT החוקר שיטות ההנצחה שאינן פורמליות. עוסק במחקר Project based research (PBR) בתחומי העיצוב ובחיבור בין עיצוב וחינוך בבתי ספר יסודיים. בעל תואר ראשון בעיצוב תעשייתי מבצלאל בהצטיינות מ-2006 ותואר שני במסלול "אודות עיצוב" מבצלאל משנת 2009.
גלריית תמונות

מתקני ייבוש פרחים, 2013

ד"ר שגיא מעין הוא בוגר לימודי תקשורת ומדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן, ובעל תואר שני בתוכנית ללימודי אירופה באוניברסיטה העברית. עבודת הדוקטור שלו הוגשה במסגרת התוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית, ועסקה בייצוגים של חילון ודתיות בתרבות העכשווית בישראל. תחומי המחקר הנוספים שלו ממוקדים בקשר שבין תרבות ואמנות להיבטים של זכויות אדם וצדק חברתי, תרבות חזותית ואידיאולוגיה, מיעוטים ודתות במרחב הפוליטי-תרבותי ועוד.
מאז 2008 מרצה במחלקה ללימודי תרבות במכללה האקדמית ספיר, וכן במחלקה לתרבות חזותית וחומרית ובתוכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל.
בעבר שימש כמנכ"ל קבוצת התיאטרון "פסיק" בירושלים, העוסקת בתיאטרון קהילתי לצד הפקת יצירות רפרטואריות. כמו כן היה עורך ראשי בהוצאת הספרים של "האוזן השלישית" וכיהן כחבר בהנהלת החברה.
אמן ויזם העוסק בתחום למידת מכונה, מדיה סינתטית ואמנות גנרטיבית. עבודותיו מתמקדות בדרכים שבהן יופי ויצירתיות עשויים להתהוות מזירות תחרותיות ואבולוציוניות. מייסד קהילת "עליית המכונות", (ישראל, ~50K חברים) העוסקת בתפר בין תרבות ובינה מלאכותית.
עדן עפר בוגר תואר ראשון בהצטיינות בעיצוב תעשייתי ממכללת שנקר, ותואר שני בממשקי אדם מחשב מאוניברסיטת רייכמן. עדן חוקר ממשקי אדם מחשב, מפתח ומעצב טכנולוגיות פעיל בתעשייה. בעיסוקו המקצועי עדן אמון על פיתוח טכנולוגיות אשר במרכזן החקר בין הטכנולוגי לפסיכולוגי. ההתמחות שלו היא בממשקי רובוטיקה, אובייקטים חכמים, ממשקים דיגיטלים, איסוף דאטה וניתוח נתונים. בעבודותיו מנסה למצוא את הקשר בין האנושי לדיגיטלי, להבין איך וכיצד הטכנולוגיה משפיעה עלינו, ואיך ניתן לייצר טכנולוגיות שמנסות לבחון מחדש את קשרים הללו. עבודותיו הוצגו בין היתר במוזיאון ארץ ישראל, ובמספר מגזיני עיצוב וטכנולוגיה ביניהם: New Art Media, HOLO Magazine, Creative applications.
גלריית תמונות

עדן עפר, Perach - Space_A gallery
פסיכולוג קוגניטיבי, מעצב אינטראקציה, מרצה, יועץ ויזם בתחום הביו-רפואה. עוסק במרחב היישומי שבין הקוגניציה וההתנהגות האנושית וטכנולוגיות מתקדמות. בעל תואר M.Sc בקוגניציה מאונ׳ Rutgers ותואר MA בעיצוב אינטראקציה מה -Interaction Design Institute Ivrea.

מומחה בניהול עיצוב מקיים, מרצה וחוקר בתחומי ניהול העיצוב והחינוך לקיימות. בשנת 2005 יזם את הקמת המסלול לניהול עיצוב בתוכנית לתואר שני לעיצוב תעשייתי וניהל אותו בעשור הראשון לקיומו. ייצג את בצלאל במפגשי מחקר רבים ברחבי אירופה, הציג ופרסם מחקרים במגוון כנסים בעולם. אלעד הוא בוגר המחלקה לעיצוב קרמי בבצלאל, עבד כמעצב בפירמות לעיצוב קרמי בניו יורק והציג את עבודותיו בתערוכות בארה״ב וישראל. סיים תואר שני בניהול עיצוב באוניברסיטת פראט בניו יורק, ותואר שלישי בחוג למדעי כדור הארץ באוניברסיטת תל אביב. אלעד לקח חלק בקידום תרבות מחקר בבצלאל מתוך גישה של הנגשת ערכי היצירתיות והחדשנות לשדות ידע אקדמיים נוספים. כחלק מפעילותו כחוקר, עסק בגיוס וניהול משאבי מחקר במסגרת פרויקטים בינלאומיים כגון DESURBS, COST, CLEVER. לאורך השנים קידם את הקיימות בבצלאל יחד עם שותפות.ים מקרב המרצים והסטודנטים, דרך הקמת קבוצת המחקר לקיימות יישומית, הקמת התו 'בצלאל בסביבה קיימות וקהילה', ואת ׳המרחב הבצלאלי לפיתוח מקיים׳ בראשו הוא עומד כעת.

ארנה קזין, ילידת סקוטלנד 1967, היא סופרת, מסאית, מנחת כתיבה. היא כתבה במשך עשרים שנה ביקורת תרבות בעיתונים ובהם "חדשות", "העיר" ו"הארץ". מסות פרי עטה ראו אור בכתבי עת ובהם "המעורר", "תיאוריה וביקורת", "רסלינג", "גרנטה" ו"מאזניים".
קזין היא כלת פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים לשנת 2009. עד היום ראו אור שבעה ספרים שכתבה: "במרחק הליכה" – חיבור על תרבות הצריכה (בבל 2004), "פיקניק" – אסופת סיפורים קצרים (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2006), "על הנוחות" – חיבור של ביקורת תרבות (בבל 2008), הנובלה "דיסטנס" באנתולוגיה "מאחורי הכסף יש סיפור" (אחוזת בית 2010), "אפס עד 12 – יומן השנה הראשונה" (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2011), "לטפס על ההר, או: איך לכתוב", מדריך כתיבה (אחוזת בית, 2015), "גוזל – נובלה בלשית" (הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2015). שני הספרים האחרונים היו לרבי מכר. ספרה השביעי, "פולשת", שראה אור בספטמבר 2017 בהוצאת הקיבוץ המאוחד, הוא השני בסדרת הבלשית אליאנה דוידוב.
מאז 2009 קזין הנחתה ומנחה כתיבה אישית תיעודית וביקורת במגוון אכסניות, ובהן התוכנית לתואר שני במדיניות ותיאוריה של האמנויות בבצלאל, מכון ון ליר שבירושלים, החוג לספרות באוניברסיטת תל אביב, ובחנות הספרים המגדלור בתל אביב. ביולי 2020 זכתה בפרס מצוינות בהוראה למורים מן החוץ באקדמיה לאמנות בצלאל.

ד"ר רביד רובנר היא חוקרת עיצוב בתחומים היסטוריה ותיאוריה של עיצוב, שיטות מחקר בעיצוב, עיצוב ביקורתי ועיצוב מגדר, ומנחה סדנאות במיפוי חשיבה ריזומטי ככלי לחדשנות מחקרית. ד"ר רובנר בוגרת בהצטיינות של המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון, ובוגרת בהצטיינות יתרה של החוג לפילוסופיה באוניברסיטת תל-אביב. עבודת הדוקטור שלה, "The Concept of Originality: Its Meaning, History, and Role in Theories of Art", סוקרת את ההיסטוריה של מושג המקוריות באמנויות. ד"ר רובנר כתבה את תכנית הלימודים לבגרות בעיצוב עבור משרד החינוך, "היבטים בתולדות העיצוב". מאמריה נסובים על היבטים שונים בעולם העיצוב: רעיון אמת החומר, תנועת התיקון, עיצוב כביקורת, עיצוב מגדר ועוד. היא מלמדת בבצלאל במחלקה לתרבות חזותית וחומרית ובתואר השני בעיצוב תעשייתי.

מעצבת וחוקרת עיצוב המתמחה בתחום פיתוח המוצר וחדשנות אסטרטגית עבור תעשיית המזון.
מרצה בתואר הראשון בעיצוב תעשייתי ובתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל ובעלת סטודיו עצמאי.
ליאורה בוגרת של התואר הראשון באקדמיה לעיצוב איינדהובן שבהולנד ותכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, שניהם בהצטיינות.
במסגרת הסטודיו יזמה פרויקטים עצמאיים ואצרה תערוכות עבור מוסדות ואירועים שונים בארץ ובעולם בינהם עבור שבוע העיצוב בייג׳ין, שבוע העיצוב טוקיו, בית האמנים תל־אביב, גלריה פריסקופ, מוזאון העיצוב חולון ומוזאון ארץ ישראל.
לב עיסוקה של ליאורה מתרכז בחקר מערכת היחסים שבין דיסציפלינת העיצוב, אוכל ותרבות במדיומים שונים.

רינת שרצר, ראש מסלול ניהול עיצוב וחדשנות בתואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל, היא מהנדסת ביוטכנולוגיה בינתחומית, מעצבת שירות אסטרטגי, יזמת חברתית ומחנכת שנבחרה כאחת מ 40 הדוברות המבטיחות של 2020 על פי Real Leaders Magazine.
לרינת ניסיון של למעלה מ -15 שנה בעבודה בחברות טכנולוגיה, עיצוב ממוקד אנוש ועיצוב לחדשנות חברתית. היא המייסדת של Of Course Global מעבדת חדשנות שמנגישה אסטרטגיית עיצוב ועשייה חברתית לארגוני ענק כגון: Capital One, Pfizer וממשלת שוויץ.
בעבודתה היא משלבת עקרונות מעולמות הביומימיקרי ועיצוב ממוקד אנוש בכדי ליצור חברה שוויונית וטובה יותר. במרץ 2020 היא נבחרה לנאום בפסגת הנשים של האו"ם, לקראת יום האישה הבינלאומי.
רינת מלמדת ב Parsons School of Design, NY, התארחה והרצתה באוניברסיטאות רבות כגון: Harvard, Cooper Hewitt, Cornell, University of Pennsylvania, Columbia University, Rhode Island School of Design, Brown University .
הפרויקט האחרון שלה, 'What Would The Egg Do?' היא סדרה של יוזמות: תערוכה, תכניות לימוד וסדנאות עסקיות אשר כולן בוחנות כיצד 'פתרונות בהשראת הטבע' יכולים להוביל לכדור הארץ להיות בריא יותר ולשוויון אנושי. התערוכה שאצרה רינת מוצגת במרכז XReality של ה New School בניו יורק. והושקה ביום האישה הבינלאומי האחרון בשותפות עם הקונסוליה הישראלית.
גלריית תמונות

What Would The Egg Do?